4 diete care te ajută să trăiești mai mult! Beneficiile sunt uriașe, potrivit cercetătorilor de la Universitatea Harvard

4 diete care te ajută să trăiești mai mult! Beneficiile sunt uriașe, potrivit cercetătorilor de la Universitatea Harvard
Pentru că avem de-a face cu o mulțime de informații care se contrazic, este dificil să alegem cea mai bună dietă pentru o viață sănătoasă.
Pentru că avem de-a face cu o mulțime de informații care se contrazic, este dificil să alegem cea mai bună dietă pentru o viață sănătoasă.
Dar cercetatorii la Universitatea Harvard au realizat un top ce include patru diete, in functie de cat sunt de eficiente in prevenirea riscului de deces prematur.
In ciuda conceptiei generale, o dieta echilibrata este mai buna pentru longevitate decat dietele care exclud complet produsele de origine animala.
Studii precedente au descoperit ca o dieta exclusiv pe baza de plante prezinta unele riscuri pentru sanatate, precum caderea parului sau riscul de a suferi un accident vascular.
Toate cele patru diete studiate pun accent pe un consum mai mare de cereale integrale, fructe, legume, nuci si leguminoase.
Citeste continuarea pe andreearaicu.ro
Citește și:
- 15:50 - Complot dejucat în Serbia: doi bărbați, suspectați că plănuiau asasinarea lui Vučić
- 22:02 - Alertă meteo pentru 10 iunie! Grindină, ploi torențiale și temperaturi sufocante
- 20:21 - Ruptură între Trump și Netanyahu? Divergențe majore privind războiul cu Iranul după luni de coordonare
- 19:40 - Salvare dramatică în Dâmbovița! Un bărbat a fost scos cu elicopterul din viitură după ce s-a urcat pe un excavator
Urmărește știrile Realitatea de Suceava și pe Google News














